Escola d'Organització Industrial (EOI) en col·laboració amb l'Ajuntament de Benissa,
proposa un programa, de 400 hores, cofinançat pel Fondo Social Europeu (FSE) que
dotarà als joves aturats d'habilitats i coneixements precisos per a poder iniciar-se en la
labor professional del màrqueting digital, àrea que ha experimentat una ràpida evolució
en la nostra societat i que afecta a tots els sectors empresarials.
En el curs, d'una durada de 3 mesos, els alumnes treballaran totes les parcel·les del
màrqueting digital. La formació arrancarà amb una reflexió sobre la transformació
digital de la societat i, passant per l'estudi dels fonaments bàsics del màrqueting
digital, seguidament els alumnes es llançaran a la part més operativa, generant plans
de continguts, aprenent a aconseguir objectius de màrqueting a través de les xarxes
socials, investigant el funcionament de motors de cerca, estudiant les últimes
tendències en comunicació digital i mesurant els resultats de les seues campanyes.
El programa impartit per Jorge Villar, especialista en màrqueting online i comerç
electrònic, arrancarà a l'octubre, i es dirigeix a 25 joves aturats inscrits en el sistema
de Garantia Juvenil, que hauran de ser prèviament seleccionats per a formar part del
curs. A més, es fa necessària una gran capacitat d'implicació durant els mesos que
dura el projecte, perquè és clau per al bon aprofitament del curs complir amb
l'assistència diària i amb una sèrie de treballs que es desenvoluparan tant dins com
fóra de l'aula. Al final del curs, es farà lliurament d'un diploma acreditatiu a participant
haja superat amb èxit el programa formatiu.
L'agència AFIC-Creama de Benissa col·labora estretament amb l'Escola d'Organització
Industrial en la difusió i organització de totes les accions que es desenvolupen per part
de l'EOI en el municipi, realitzant-se totes elles en el Centre d'Excel·lència de Benissa.
Més informació en http://a.eoi.es/marketingbenissa
Inscripció en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil en
http://a.eoi.es/garantiajuvenil