L’excel·lència es pot medir. Per exemple, obtenint 9,87 punts de 10 possibles. I aquesta és la puntuació que ha obtingut l’oficina de la Tourist Info ubicada a la zona costanera de Benissa a l’hora d’oferir una atenció al visitant de màxima qualitat. Això és, el primer lloc de la Comunitat Valenciana, compartit amb la Tourist Info de Torrevella.
I ahir dijous es va concedir el corresponent premi en les XVI Jornades Tourist Info a Elx, on Benissa va rebre aquest important guardó. Per a evaluar cada Tourist Info s’utilitza la figura del mistery shopper (client misteriós), una tècnica de màrqueting que serveix per a avaluar com empreses i institucions públiques atenen al públic. Fins a 145 oficines de turisme de tota la Comunitat Valenciana han sigut valorades al llarg dels mesos de juliol, agost i setembre, visitant les oficines de turisme per a avaluar varis aspectes com senyalització, estat de l'oficina, atenció específica i atenció genèrica.
És la 2ª vegada que Benissa rep aquest guardó, ja que l'any 2002 també es va imposar. De fet, de les quatre edicions “mistery shopper” organitzades per l’Agència Valenciana de Turisme, Benissa ha quedat en 1ª posició dues vegades, convertint-se així en un gran referent en l'atenció al turista i visitant. En paraules del regidor Fernando López, responsable de l'àrea turística, “aquests són els resultats de comptar amb un gran equip humà i professional i el ferm compromís i aposta de l'Ajuntament pel foment del Turisme de qualitat a Benissa”.