L'OAC de Benissa reprén la seua activitat presencial a partir del dilluns 18

• S'atendrà mitjançant un sistema de cita prèvia i serà obligatori, per a accedir a l'oficina, l'ús de mascaretes i guants.
• Jorge Ivars: “Hem prestat un servei eficient durant aquests últims dos mesos de manera telemàtica i ara estem en disposició de continuar fent-ho presencialment”.


L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Benissa reprén la seua activitat presencial aquest dilluns després de dos mesos en què s'ha prestat un servei telemàtic i personalitzat a tots els veïns i veïnes del municipi. Si bé és cert que des de l'OAC s'han atés la pràctica totalitat de les peticions, la realitat és que existeixen determinades gestions que exigeixen la presència física, com pot ser el cas del certificat digital o altres tràmits de caràcter excepcional.
Amb l'objectiu de continuar garantint la seguretat de la ciutadania i del personal emprat municipal, serà obligatori l'ús de mascaretes i guants per a poder accedir a les dependències. L'horari d'atenció serà de 9.00 a 13.00 hores i la cita es podrà sol·licitar a través del telèfon 674 204 400. No obstant això, la gran majoria dels tràmits es podran continuar realitzant a través de la seu electrònica del consistori o per correu electrònic. També estarà habilitat el telèfon 965731112 per a informació de caràcter general sobre tramitacions. Des de l'OAC s'ha demanat a la ciutadania màxima responsabilitat en l'ús del servei, demanant que si no es pot acudir a la cita prèvia s'avise per a una reorganització de l'activitat.
El responsable de l'àrea, Jorge Ivars, ha dit que “hem prestat un servei eficient durant aquests últims dos mesos de manera telemàtica i ara estem en disposició de continuar fent-ho presencialment”.

© 2017 Ajuntament de Benissa - Plaça Portal, 1 03720 - ajuntament@ajbenissa.es - Tel. 965730058